24-07-2011, 11:17
Na początek opis zestawu wnętrza do modelu M4A4 z Tasca.
Resicast 35.1213 Sherman M4A4 75mm Interior
Pudło :)
W środku znajdziemy ok 170 części odlanych z żywicy, 2 blaszki fototrawione, 2 przezroczyste szkła do lamp.
Odlewy bardzo ładnie odlane.
Kanały wlewowe bardzo sensownie zaprojektowanie.
Nie tak jak w przypadku wnętrza CMK, gdzie trzeba było bardzo uważać przy nie których elementach żeby ich nie zniszczyć podczas usuwania wlewek.
26 stronicowa instrukcja montażu
![[Obrazek: ab17.jpg]](http://img.photobucket.com/albums/v19/bigmodel/M4A1%20SHERMAN/ab17.jpg)
Wieża wraz z osłoną łożyska wieży i podłogą.
![[Obrazek: ab3.jpg]](http://img.photobucket.com/albums/v19/bigmodel/M4A1%20SHERMAN/ab3.jpg)
![[Obrazek: ab4.jpg]](http://img.photobucket.com/albums/v19/bigmodel/M4A1%20SHERMAN/ab4.jpg)
![[Obrazek: ab5.jpg]](http://img.photobucket.com/albums/v19/bigmodel/M4A1%20SHERMAN/ab5.jpg)
![[Obrazek: ab6.jpg]](http://img.photobucket.com/albums/v19/bigmodel/M4A1%20SHERMAN/ab6.jpg)
Elementy fototrawione
![[Obrazek: ab7.jpg]](http://img.photobucket.com/albums/v19/bigmodel/M4A1%20SHERMAN/ab7.jpg)
Transmisja z osłoną wału napędowego, oraz ścianka działowa
![[Obrazek: ab8.jpg]](http://img.photobucket.com/albums/v19/bigmodel/M4A1%20SHERMAN/ab8.jpg)
![[Obrazek: ab9.jpg]](http://img.photobucket.com/albums/v19/bigmodel/M4A1%20SHERMAN/ab9.jpg)
Armata
Detale wnętrza
![[Obrazek: ab10.jpg]](http://img.photobucket.com/albums/v19/bigmodel/M4A1%20SHERMAN/ab10.jpg)
![[Obrazek: ab12.jpg]](http://img.photobucket.com/albums/v19/bigmodel/M4A1%20SHERMAN/ab12.jpg)
![[Obrazek: ab13.jpg]](http://img.photobucket.com/albums/v19/bigmodel/M4A1%20SHERMAN/ab13.jpg)
![[Obrazek: ab14.jpg]](http://img.photobucket.com/albums/v19/bigmodel/M4A1%20SHERMAN/ab14.jpg)
![[Obrazek: ab15.jpg]](http://img.photobucket.com/albums/v19/bigmodel/M4A1%20SHERMAN/ab15.jpg)
![[Obrazek: ab16.jpg]](http://img.photobucket.com/albums/v19/bigmodel/M4A1%20SHERMAN/ab16.jpg)
Resicastowi się zapomniało zrobić w wieży pistal-port.
Który trzeba zrobić samemu, lub dokleić z modelu.
Brakuje klina zamka armaty.
Jeszcze jedna drobna uwaga.
Robiąc np, wczesnego M4A4 pojemnik może być nie opancerzony i nie trzeba nic przerabiać.
Robiąc już późny model M4A4 trzeba już przerobić pojemnik na opancerzony.
I ma to wyglądać mniej więcej tak jak tutaj.
![[Obrazek: Photo67-1.jpg]](http://img.photobucket.com/albums/v19/bigmodel/Photo67-1.jpg)
Zdjęcie pochodzi z Tankograd Technical Manual Series Mo.6001 M4/M4A1 Sherman
--------------------------------------------------------------
Teraz silnik
Resicast - M4A4 Chrysler Multibank engine - 35.269 i M4A4 Chrysler Multibank late engine bay - 35.270.
Przedział silnika – 35.270
![[Obrazek: Photo0006.jpg]](http://img.photobucket.com/albums/v19/bigmodel/Photo0006.jpg)
Instrukcja montażu
W skład zestawu wchodzi blaszka foto trawiona
![[Obrazek: Photo0007-1.jpg]](http://img.photobucket.com/albums/v19/bigmodel/Photo0007-1.jpg)
Oraz części żywiczne
![[Obrazek: IMG_4530.jpg]](http://img.photobucket.com/albums/v19/bigmodel/IMG_4530.jpg)
![[Obrazek: IMG_4531.jpg]](http://img.photobucket.com/albums/v19/bigmodel/IMG_4531.jpg)
![[Obrazek: Photo0008-1.jpg]](http://img.photobucket.com/albums/v19/bigmodel/Photo0008-1.jpg)
![[Obrazek: Photo0009.jpg]](http://img.photobucket.com/albums/v19/bigmodel/Photo0009.jpg)
Silnik – 35.269
![[Obrazek: Photo02-3.jpg]](http://img.photobucket.com/albums/v19/bigmodel/Photo02-3.jpg)
Instrukcja
![[Obrazek: Photo0013.jpg]](http://img.photobucket.com/albums/v19/bigmodel/Photo0013.jpg)
Żywica
Blok silnika
Chłodnica + detale silnika
![[Obrazek: Photo0014.jpg]](http://img.photobucket.com/albums/v19/bigmodel/Photo0014.jpg)
![[Obrazek: Photo0015.jpg]](http://img.photobucket.com/albums/v19/bigmodel/Photo0015.jpg)
![[Obrazek: Photo0016.jpg]](http://img.photobucket.com/albums/v19/bigmodel/Photo0016.jpg)
Drobnica
![[Obrazek: IMG_4545.jpg]](http://img.photobucket.com/albums/v19/bigmodel/IMG_4545.jpg)
![[Obrazek: IMG_4568.jpg]](http://img.photobucket.com/albums/v19/bigmodel/IMG_4568.jpg)
![[Obrazek: IMG_4565.jpg]](http://img.photobucket.com/albums/v19/bigmodel/IMG_4565.jpg)
Oraz skany instrukcji montażu.
![[Obrazek: Photo01-2.jpg]](http://img.photobucket.com/albums/v19/bigmodel/Photo01-2.jpg)
http://img.photobucket.com/albums/v19/bi...to02-4.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v19/bi...to03-1.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v19/bi...to04-1.jpg
![[Obrazek: Photo05.jpg]](http://img.photobucket.com/albums/v19/bigmodel/Photo05.jpg)
http://img.photobucket.com/albums/v19/bi...to06-1.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v19/bi...hoto07.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v19/bi...hoto08.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v19/bi...hoto09.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v19/bi...hoto10.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v19/bi...hoto11.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v19/bi...hoto12.jpg
Oba zestawy odlane na bardzo ładnie. Instrukcje montażu bardzo czytelnie wykonane.
Dodatkowo w instrukcjach zamieszczono zdjęcia i rysunki komory silnika oraz samego silnika z instrukcji obsługi Shermana M4A4.
Jedynym wielkim złem tego zestawu jest cena.
Silnik ok 35 funtów. Przedział silnika niecałe 15 funtów.
Ale warto.
Pozdrawiam
Jacek
Resicast 35.1213 Sherman M4A4 75mm Interior
Pudło :)
![[Obrazek: ab2.jpg]](http://img.photobucket.com/albums/v19/bigmodel/M4A1%20SHERMAN/ab2.jpg)
W środku znajdziemy ok 170 części odlanych z żywicy, 2 blaszki fototrawione, 2 przezroczyste szkła do lamp.
Odlewy bardzo ładnie odlane.
Kanały wlewowe bardzo sensownie zaprojektowanie.
Nie tak jak w przypadku wnętrza CMK, gdzie trzeba było bardzo uważać przy nie których elementach żeby ich nie zniszczyć podczas usuwania wlewek.
26 stronicowa instrukcja montażu
![[Obrazek: ab17.jpg]](http://img.photobucket.com/albums/v19/bigmodel/M4A1%20SHERMAN/ab17.jpg)
Wieża wraz z osłoną łożyska wieży i podłogą.
![[Obrazek: ab3.jpg]](http://img.photobucket.com/albums/v19/bigmodel/M4A1%20SHERMAN/ab3.jpg)
![[Obrazek: ab4.jpg]](http://img.photobucket.com/albums/v19/bigmodel/M4A1%20SHERMAN/ab4.jpg)
![[Obrazek: ab5.jpg]](http://img.photobucket.com/albums/v19/bigmodel/M4A1%20SHERMAN/ab5.jpg)
![[Obrazek: ab6.jpg]](http://img.photobucket.com/albums/v19/bigmodel/M4A1%20SHERMAN/ab6.jpg)
Elementy fototrawione
![[Obrazek: ab7.jpg]](http://img.photobucket.com/albums/v19/bigmodel/M4A1%20SHERMAN/ab7.jpg)
Transmisja z osłoną wału napędowego, oraz ścianka działowa
![[Obrazek: ab8.jpg]](http://img.photobucket.com/albums/v19/bigmodel/M4A1%20SHERMAN/ab8.jpg)
![[Obrazek: ab9.jpg]](http://img.photobucket.com/albums/v19/bigmodel/M4A1%20SHERMAN/ab9.jpg)
Armata
![[Obrazek: ab11.jpg]](http://img.photobucket.com/albums/v19/bigmodel/M4A1%20SHERMAN/ab11.jpg)
Detale wnętrza
![[Obrazek: ab10.jpg]](http://img.photobucket.com/albums/v19/bigmodel/M4A1%20SHERMAN/ab10.jpg)
![[Obrazek: ab12.jpg]](http://img.photobucket.com/albums/v19/bigmodel/M4A1%20SHERMAN/ab12.jpg)
![[Obrazek: ab13.jpg]](http://img.photobucket.com/albums/v19/bigmodel/M4A1%20SHERMAN/ab13.jpg)
![[Obrazek: ab14.jpg]](http://img.photobucket.com/albums/v19/bigmodel/M4A1%20SHERMAN/ab14.jpg)
![[Obrazek: ab15.jpg]](http://img.photobucket.com/albums/v19/bigmodel/M4A1%20SHERMAN/ab15.jpg)
![[Obrazek: ab16.jpg]](http://img.photobucket.com/albums/v19/bigmodel/M4A1%20SHERMAN/ab16.jpg)
Resicastowi się zapomniało zrobić w wieży pistal-port.
Który trzeba zrobić samemu, lub dokleić z modelu.
Brakuje klina zamka armaty.
Jeszcze jedna drobna uwaga.
Robiąc np, wczesnego M4A4 pojemnik może być nie opancerzony i nie trzeba nic przerabiać.
Robiąc już późny model M4A4 trzeba już przerobić pojemnik na opancerzony.
I ma to wyglądać mniej więcej tak jak tutaj.
![[Obrazek: Photo67-1.jpg]](http://img.photobucket.com/albums/v19/bigmodel/Photo67-1.jpg)
Zdjęcie pochodzi z Tankograd Technical Manual Series Mo.6001 M4/M4A1 Sherman
--------------------------------------------------------------
Teraz silnik
Resicast - M4A4 Chrysler Multibank engine - 35.269 i M4A4 Chrysler Multibank late engine bay - 35.270.
Przedział silnika – 35.270
![[Obrazek: Photo0006.jpg]](http://img.photobucket.com/albums/v19/bigmodel/Photo0006.jpg)
Instrukcja montażu
![[Obrazek: Photo010.jpg]](http://img.photobucket.com/albums/v19/bigmodel/Photo010.jpg)
![[Obrazek: Photo0011.jpg]](http://img.photobucket.com/albums/v19/bigmodel/Photo0011.jpg)
W skład zestawu wchodzi blaszka foto trawiona
![[Obrazek: Photo0007-1.jpg]](http://img.photobucket.com/albums/v19/bigmodel/Photo0007-1.jpg)
Oraz części żywiczne
![[Obrazek: IMG_4530.jpg]](http://img.photobucket.com/albums/v19/bigmodel/IMG_4530.jpg)
![[Obrazek: IMG_4531.jpg]](http://img.photobucket.com/albums/v19/bigmodel/IMG_4531.jpg)
![[Obrazek: Photo0008-1.jpg]](http://img.photobucket.com/albums/v19/bigmodel/Photo0008-1.jpg)
![[Obrazek: Photo0009.jpg]](http://img.photobucket.com/albums/v19/bigmodel/Photo0009.jpg)
Silnik – 35.269
![[Obrazek: Photo02-3.jpg]](http://img.photobucket.com/albums/v19/bigmodel/Photo02-3.jpg)
Instrukcja
![[Obrazek: Photo0013.jpg]](http://img.photobucket.com/albums/v19/bigmodel/Photo0013.jpg)
Żywica
Blok silnika
![[Obrazek: IMG_4538.jpg]](http://img.photobucket.com/albums/v19/bigmodel/IMG_4538.jpg)
Chłodnica + detale silnika
![[Obrazek: IMG_4541.jpg]](http://img.photobucket.com/albums/v19/bigmodel/IMG_4541.jpg)
![[Obrazek: Photo0014.jpg]](http://img.photobucket.com/albums/v19/bigmodel/Photo0014.jpg)
![[Obrazek: Photo0015.jpg]](http://img.photobucket.com/albums/v19/bigmodel/Photo0015.jpg)
![[Obrazek: Photo0016.jpg]](http://img.photobucket.com/albums/v19/bigmodel/Photo0016.jpg)
Drobnica
![[Obrazek: IMG_4545.jpg]](http://img.photobucket.com/albums/v19/bigmodel/IMG_4545.jpg)
![[Obrazek: IMG_4568.jpg]](http://img.photobucket.com/albums/v19/bigmodel/IMG_4568.jpg)
![[Obrazek: IMG_4565.jpg]](http://img.photobucket.com/albums/v19/bigmodel/IMG_4565.jpg)
Oraz skany instrukcji montażu.
![[Obrazek: Photo01-2.jpg]](http://img.photobucket.com/albums/v19/bigmodel/Photo01-2.jpg)
http://img.photobucket.com/albums/v19/bi...to02-4.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v19/bi...to03-1.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v19/bi...to04-1.jpg
![[Obrazek: Photo05.jpg]](http://img.photobucket.com/albums/v19/bigmodel/Photo05.jpg)
http://img.photobucket.com/albums/v19/bi...to06-1.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v19/bi...hoto07.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v19/bi...hoto08.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v19/bi...hoto09.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v19/bi...hoto10.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v19/bi...hoto11.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v19/bi...hoto12.jpg
Oba zestawy odlane na bardzo ładnie. Instrukcje montażu bardzo czytelnie wykonane.
Dodatkowo w instrukcjach zamieszczono zdjęcia i rysunki komory silnika oraz samego silnika z instrukcji obsługi Shermana M4A4.
Jedynym wielkim złem tego zestawu jest cena.
Silnik ok 35 funtów. Przedział silnika niecałe 15 funtów.
Ale warto.
Pozdrawiam
Jacek